color of my life

Wednesday, May 13, 2009

~ n3 makan2 lagi ~



ntah nape, aritu teringin sgt nk mkn chicken sizzling kat HR steak house tu..dgn gigih aku angkut mkcik lidya n mkcik ain..dgn jln jem x hingat..tp dgn berkat kesabaran kita sume, finally smpai gaks kite ke cabaran yg ke2 iaitu carik parking..eeeiii, nak mkn pun susah tau!!!




muka2 girang dpt mkn together2..



chicken sizzling 2, fish n chip combo (sungguh ikan rasenyer), mushroom soup extra masin, coleslaw n fries yg sedap..air pulak epal laici, laici, honey dew n cappucino blended..slurrrppp!! oh another extra chicken sizzling n air tembikai..total = rm53.50..murahkan?? so, kite leh gi slalu2..huahuahua..





santapan kami mlm itu..pinggan sape yg licin tu???





lepas mkn sesi gosip-mggosip (x tahan aku tgk pic ni)...gigih kan korang??




lepas mkn, kena pulak mncampakkan makcik2 blk ke umah msg2 sbb p'jalanan aku msh jauh lg..hehe..


sempat lg feeling zaman dok umah sewa kan??



Labels:

4 Comments:

  • At May 13, 2009 at 9:04 PM , Blogger Lidya said...

    gambar menceritakan 1001 cerita :

    gambar 1 : see the full plate?? ok.. look at everyone's face.. sungguh mcm singa lapar..tetapi maseh nampak sinar bahagia di anak mata maseng2.

    gambar 2 : motip ko tanya pinggan sapa paling licin??? ko nk ckp aku ke?? biaq pi la .. kan aku makan utk 2 org.. korg tu, makan utk sorg pun kemain lagi ok..

    gambar 3 : ni adalah dialog antara aku dgn ain.
    ain : gelak sorg2
    lidya : ain, aku harap ko bersabar dgn dugaan suma ni.. tekanan menyebabkan ko gelak sorg2.
    lidya : termenung memikirkan masa depan ain.
    ayu : termenung memikirkan cara yg paling baik utk suruh ain bayar makan mlm ni.

    gambo 4 : elok la lepas makan maseng2 tido.. lebih hina kalo maseng2 tido tp time nak amek gambo maseng2 bukak mata. tgk aku, mulia je.. tido is tido...

     
  • At May 13, 2009 at 9:38 PM , Anonymous ayu said...

    byk la ko punye mulia..
    ingt x masa gi putrajaya dulu, ko suh org lain tdo, tetiba bila gambo tu jadik (mklumla masa tu xdek lagi digi cam) ko segar-bugar bukak mata kan?? alih2 zana dgn ain mcm sedap sgt tdo..

     
  • At May 15, 2009 at 1:50 AM , Blogger Its me said...

    aku ingat gambar tue.... Bongek kan.... aku ngan zana tido mcm nak rak...uhuhuu....

     
  • At May 17, 2009 at 5:53 PM , Blogger Lidya said...

    dha..dah..korang jgn nak lebeh2 mengata aku.. barang yg lepas jgn dikenang...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home