color of my life

Thursday, January 22, 2009

~ Skolah ku ~


tetiba je aku rindu zaman2 skolah...nak2 lak bila terjumpa pic2 skolah ni..huhu..mana tak rindu 5 thn dok memerap kat situ..ke mana ntah kawan2 aku sume...klu jumpa pun bila ade majlis kawin kawan2, majlis alumni...tp ramai jugak yg stil can be contacted via friendster and facebook..kiranye leh la keep in touch jugak..


ni pic aspuri (asrama putri) yg mmbawa 1001 kenangan dlm hdup aku..aspuri warna pink..sesuai la dgn girl kan..while aspura (asrama putra) warna biru..cadar kitorg pun color pink..n cadar bdk laki color biru..pink dan biru yg mmbezakan kami...in between aspura n aspuri adalah dewan makan..rindu seehhh nk mkn kat dewan mkn dlm tray warna biru..hehehe..aku ingt lg klu ari isnin, lunch kitorg klu x nasi ayam, nasi beriyani..klu ari rabu lak menu dinner slalunye sambal tempe (feveret kwn2 aku)...plg best wktu bulan puasa, buka puasa ramai2..(syahdu rasenyer)...if i cud turn back time..



surau besar

bila nak tiba waktu maghrib, slalu terdengar lagu2 nasyid ataupun alunan ayat2 suci yg menyejukkan hati..masa dulu x rase ape..skrg ni rase nak sgt berada di waktu tu..rasa tenang sgt2...bila azan lak, aku plg suka bila farid izmeer yg azan..mmg syahdu gile smpai ke ati..mmg leh nangis la klu hayati...setiap subuh, maghrib dan isyak kami akan solat jemaah kat surau besar..skrg ni nak smbhyg sndiri pun liat lg nak solat jemaah..huhu..psl tu jiwa x tenang..hehe..

blok akademik n tangga gemilang

taman in between blok akademik

lg 1 landscape yg ade..

ni la tempat kami menimba ilmu..pagi ptg siang mlm dok kat sini..skrg ni dah cntik..ade pondok2 bacaan la...landscape la..ala2 skolah dlm taman..bestnya..dulu masa aku xde pun sume tu..kosong je...

byk lg tmpt x snap pic..padang, tennis/squash court, dewan n byk lg...kiranya post aku kali ni x lengkap la to view KUSESS..nnt klu ade majlis alumni lg, aku akan snap sume..

what eva it is..i'm so proud being KUSESSIAN..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home