color of my life

Wednesday, January 28, 2009

~ Girls week ~


hai kawan2...huahua..intro pun dah ceria je kan?? mmg ceria giler mggu ni..ntah kenapa tp aku rase something different la..hehe..semoga keceriaan ini berkekalan (ayat skema)...

cuti sabtu ahad, i did nothing..cuma kemas umah, melepak depan tv (aktiviti org malas)...bila da bosan tahap gaban, mula la nak wat keje giler..g amik ain n lepak umah lidya..buat kek, tgk cd..mcm2 aktiviti..pg nye konon2 nak gi joging kat bkt komanwel..at last, as usual bukit komanwel ke mana, kitorg ntah ke mana..tp tetap best jugak sbb pg2 ain da bgn buat jemput2, lidya lak mengemas umah dan aku bertenet..hehe..biasa la bab masak, mmg serah kat ain dr dulu hingga kini..




look at ain, tgk betapa bersungguh2nye dia memasak.."mula2 panaskan minyak utk menggoreng.."




ni la keje aku..dgn muka yg a bit messy ngadap laptop..huhu..masa tu tgh mengedit blog si ain..



dis is one of our dishes for the lunch..ayam goreng kfc..

ni pulak siakap masak steam..perggghhh lazat..lazat..skali mkn je walap semua..



konon2 pas mkn nak g summit..tp masing2 jd ular sawa..dr petang bawak ke malam..finally x jd g summit..pastu aku n ain blk terus ke rumah aku..x smpai ati ninggalkan si lidya dgn aisy..si aisy siap salam papa nye.."nak ikut..nak ikut.." alahai...berat rase nak balik..tp kena balik gak..huhu..


ari selasa pulak, kitorg plan2 nak g shah alam..g kedai buku, g window soping..tup tup mak kata, mak ngah nak dtg..kena la jadi bibik di rumah sndirik kan?? sib baik ade ain..hehe..


dlm kul 3.30, kami gerak ke KL..smpai umah ain, leh la nak minum kat mamak pandan jaya pulak..kembalikan nostalgia kata nyer..mas kari (kedai feveret dolu2) dah tukar nama abukas..sori lid, kami terlepak mamak pandan ptg tu..lgpn pandan dah jd black area tuk ko kan?? pas mkn kitorg g lak watson pandan..ranap duit aku rm50++ gara2 mascara n eye liner maybelline..tp disebabkan tgh sale, aku beli la gak..tp tetap xleh lawan ain yg beli smpai rm170++..itu br kat watson..klu bwk dia gi KLCC, mau ranap rm500-600 hengget agaknyer..

hasil tangkapan ku kat watson..


aktiviti hari itu berakhir pas anta ain n aku chow blk klang...

2 Comments:

  • At January 28, 2009 at 11:47 PM , Blogger Lidya said...

    ini cerita bohong.. cerita full version.. sila ke blog sya..

    http://lidya-lidyanie.blogspot.com/

    tak sampai ati tinggalkan aku kunun.. siap babai2 lagi.. siap gelak2 lagi.. paling derhaka.. siap pegi pandan lagi.. SIAP KORANGGGG!!!!!!!

     
  • At January 29, 2009 at 12:27 AM , Anonymous Anonymous said...

    tul la..dun judge the books by its cover..aku babai, dlm ati aku sedey tau..gi pandan tu xcidently, tu sume salah ain...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home