color of my life

Tuesday, December 16, 2008

Antara yg tersayang...

the most important and beloved person in my life...the person who brought me to the world..merekalah segala-galanya dan terlalu bermakna dlm hidup ku..yg melahirkan, membesarkan dan mendidik ku sehingga ke hari ini..rasenya segala yang diberikan takkan termampu utk aku balas walau dgn apa skali pun..LOVE U SOO MUCH MUM AND DAD..











ni bukan bf okey..ni la adik aku yg suka sgt cari pasal dgn aku..tp ini jugak la yg aku syg..my one n only lil' bro..klu kitorg jln sama2, ramai kata kitorg couple..nmpk sgt la aku muda kan..haha..ni pic masa raya 2008 kat my aunty's house..








ni pulak kawan2 baik ku yg sgt aku syg...anything we can share with...ain and lidya..ain asal jey bee, lidya lak org key ell...we've been together almost 8 years..terlalu byk kenangan bersama mostly sweet memories..saat plg sedih masa lidya kawin..uhuk..uhuk..









ni aku dgn akak kat tg harapan..once upon a time la..walaupun dah terlalu byk yg terjadi, aku tetap syg akak..







P/S: to my kakak and abg, ur pic x byk dlm my PC..will post the pic later...walaupun xde pic u all kat sini, both of u also meant so much for me..


actually ade lg sorang yg aku syg yg x dpt aku upload pic nye...syg sgt kat dia..tp terlalu byk yg terjadi antara kami...tanpa sedar kami kehilangan satu sama lain..tp smpai ke saat ni aku masih syg walaupun cuba tuk buang rasa tu..setiap yg berlaku semuanya bersebab dan aku percaya setiap kejadian tu ade hikmah di sebaliknya..for that someone "kalau awk terbaca blog sy ni, sy nak awk tau yg sy x penah buang awk.."


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home