color of my life

Tuesday, December 16, 2008

Yang Aku Rindu..

Tgk tajuk tu msti ingt aku rindu kan seseorg kan..it is totally x betul..byk sbnrnya yg aku rindu..meh aku citer satu2 ek..pertama skali aku rindu sgt zaman2 remaja (ish macam skang dah tua lak bunyinye) kat Pandan Jaya..itulah kenangan yg plg bermakna dlm hidup aku..memula dok serumah dgn ain, lidya, iena, ieda, ieja, zana n lia..umah tu da mcm pusat pemeliharaan tikus..byg kan tgh tgk tv, tikus berlari2 anak dpn kitorg..ish sungguh kurang sopan..bila da x tahan sgt aku, ain, lidya n zana decided to move to another house..di tambah lg dgn sorang lg bdk kelas aku mariani..dok sini plg best..dari situ la aku belajar hidup sendiri..setakat gaduh2, kecik2 ati tu biasa la..ain, zana n lidya amik sama course..aku n mariani lak lain course..best sgt2 masa tu..dulu kitorg x sedar betapa manisnya saat tu..skrg ni bila masing2 dah ade jln sndiri, baru mula rase rindu..klu dulu kul 3 pagi terasa lapar jek, kitorg pun menapak turun dr tingkat 4..port biasa Mas Kari..masa tu msg2 xde kete..bila time ayah kasik bwk kete je, mula la panjang langkah kami..smpai ke putrajaya la..naik genting la..time dah third quarter ke puncak genting, kete lak wat hal..sib baik x accident..cuak masing2..hahaha..sesungguhnya, semua tu xkan berulang lagi..moral of the story, hargai la apa yg anda ada sblm semuanye berlalu..



masa ni g sg congkak, celebrate my b'day..from left: lidya, ain and ayu..
pic mariani and zanna lom upload lagi..



next, aku rindukan kehidupan ku kat KUSESS...walaupun mcm dok dlm penjara tp skrg br aku sedar itu semua lah yg mengajar aku jd org yg berguna..kuang..kuang..kuang..insaf sekejap..plg best rasenye masa form 1..dok kat Dorm Mawar..dorm mate semua best2..tiap kali pertandingan, slalu menang..best..best..plg x best masa Form 5..Dorm Kenanga 1..apa yg x best?? sbb dorm mate x sekepala..asyik bertekak je..slalu masam2 muka..x besh..ade je bnda yg jd hal..ntah ke mana la korang sume kan..bila majlis alumni pun bkn semua leh attend..ye la, masing2 dah ade kehidupan baru..dah ade komitmen..



ni pulak sebahagian dr KUSESSIAN yg hadir masa AGM Alumni..pic taken at Tangga Gemilang of KUSESS..ade yg dah jadi mummy, daddy..masa terlalu cepat berlalu..



apalagi ek yg aku rindu??



aku rindu jugak kat akak..byk share dgn dia..suka duka..tp keadaan byk merubah segalanya..andai dapat ku undurkan putaran dunia (terjiwang la pulak)...

ni lah aku dgn akak masa wedding acik..pic yg plg aku suke..


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home