color of my life

Tuesday, December 16, 2008

Bermulanya kisah..

First and foremost, welcome to my blog...tgk org lain ade blog, aku pun teringin nak create la gak..at least time boring2, leh la ade tempat nak mereleasekan keboringan tu..hahaha..selain sales coordinator, aku jugak dgn secara x lgsg appointed myself as a blog developer..huh, bkn senang nak melantik diri sendirik..nak tggu bos buat perlantikan..harraammm..

actually dlm pale masih tercari2 idea apa nak letak dlm blog ni..kwn aku ckp, letak la citer dr zaman dulu kala..ade gak rase nak attach pic masa baby2 (mcm cute sgt je..)..tp nanti la, one day akan ku letakkan jua di dlm blog ku ini..tunngguuuu..

Sbg starting, aku citer psl diri aku ek..aku anak ketiga drp 4 beradik..(ade sorang akak, sorang abg, n sorang adik laki yg plg aku syg walaupun slalu suka carik psl)..rasenya dlm ramai2 aku la plg manja (adatla kan anak pompuan bongsu)..and dari kecik, aku nye perangai apa yg aku nak aku tetap akan dapatkan jugak..by hooke or by crooke..nak2 lak bila dah msk asrama, blk sebulan skali..menjadi2 la kemanjaan ku..apa nak, semua org akan tunaikan..take for granted..haha..org kata aku ni ego tinggi..ye ke?? ye la kot..tp dlm pd camtu pun people always step on me..

first education, kat Sek. Keb. Bukit Naga..dunno y bukit naga..maybe once upon a time tempat tu tempat naga bertandang kot..masa kecik2 tgk org lain p tadika, aku teringin nak p..tp mak ayah x hantar sbb jauh..tp x kisah la sbb x msk tadika pun masa first peksa darjah 1 aku dpt no. 3..haha..begitu lah seterusnya smpai darjah 6..plg teruk peksa no 8..tu pun puas kena marah dgn mak..untung x dpt no 18 tau..after gotten a flying colors result in UPSR, dpt offer msk one of boarding school kat Kuala Selangor..it is also known as KUSESS (Kuala Selangor Science School)..pertama kali jejak kaki kat KUSESS was on 11 Sept '96 (klu x silap la)..omg, what place is this..mcm padang jarak padang tekukur..kring kontang..(kang klu aku rajin, aku post pic ye)..sejak itu bermula kehidupan kat asrama (dilarang sama skali tuk berasmara)..my 5 years dihabiskan dgn mengadap buku x tau brp jam sehari...hasil usaha (konon2 la), again my PMR got flying colors..tp tang SPM, kantoi la pulak..not so cemerlang..

2004, aku da start keje kat company P...smpai la ni..pd awalnya tuk cari pengalaman je..tp bila da lama2, semakin serasi dgn jiwa..haha..plg penting dekat dgn umah..

P/S: all pictures will be upload bila ade masa ek..




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home